Kopiowanie i publikacja zdjec bez zgody autora zabronione/All images are copyright protected - ask if you want to use them.

O mnie

Moje zdjęcie
Zapraszam do obejrzenia moich zdjęć tych prywatnych i tych z pracy. Fotografuję od ponad dwudziestu lat a doświadczenie z pracy w gazetach pomaga mi robić zdjęcia najwyższej jakości. Specjalizuję się w reportażu ślubnym, fotografii portretowej oraz zdjęciach reklamowych. Serdecznie zapraszam do kontaktu w sprawie realizacji Państwa sesji zdjęciowej! .fotoreporter. 1995-1998 Gazeta Wyborcza Opole/ 1998-2008 Nowa Trybuna Opolska/ 2008-2009 Polska The Times -Gazeta Opolska/ NTO Nowa Trybuna Opolska /

Nurkowanie po polsku :) - to na pewno nie Egipt...

18 styczeń, kamionka Bolko w Opolu, grubość lodu 20 cm, temperatura 1-2C, czas pod lodem 20min, wrażenie .. :) duże..
Nurkowanie podlodowe z opolskim klubem KDP CMAS i jednostką PSP w Opolu.
Pozdrawiam wszystkich :)
zobacz jeszcze pare zdjęć.. link












2 komentarze:

Unknown pisze...

Mam pytanko do autora :) kupowałeś kiedyś sprzęt nurkowy w sklepie: sklep-nurkowy.pl - najlepszy sprzęt nurkowy? Co możesz powiedzieć o tym sklepie bo czytałem na internecie sporo dobrych opinii.

Witold Chojnacki pisze...

Witam niestety nie znam sklepu .. mam tu w Opolu sprawdzony sklep kolegi przy www.osn.com.pl i tam się dosprzętawiam :)